Al meer dan 30 jaar dool ik rond in het sociaal domein. Dat is een hele lange tijd. Bij mijn eerste adviesbureau vonden ze dat ik gezien de opdrachten die ik uitvoerde dat ik op mijn 29e senior-adviseur op mijn kaartje moest zetten. Ik voelde me nog geen senior: niet in leeftijd of ervaring.
Ondertussen ben ik al weer 25 jaar verder. En denk ik dat ik het senioren tijdperk wel ben gepasseerd en inmiddels een fossiel in het sociaal domein ben. Wel een met nog erg veel energie en enthousiasme.
Het voordeel,: ik heb alles al wel een keer gezien en gedaan.
Het nadeel: ik heb alles al wel een keer gezien en gedaan.
Beide probeer ik zo goed mogelijk te combineren om nog een hele tijd een meerwaarde te zijn in mijn opdrachten. Ja deze fossiel gaat nog wel even door!